Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Pasta de avocado





               De avocado nu poti sa nu te indragostesti cunoscandu-i proprietatile aniroxidante.E recomandat sa se consume in perioadele de dieta,datorita continutului redus de proteine.Si nu numai in perioadele de dieta e recomandat.Datorita continutului de fibre,grasimi,vitamine e o gustare benefica oricand.
                Pentru a putea pregati avocado,trebuie sa fie bine copt.De aceea,trebuie cumparat mai repede si tinut 2-3 zile in camara pana cand devine moale,de consistenta untului,la atingere.
                 Avocado se taie in jumatate,se scot samburii si cu o lingurita scoatem miezul.Pentru a nu se oxida,trebuie stropit imediat cu zeama de lamaie.Il punem in blender impreuna cu zeama de lamaie,un pic de usturoi,sare,piper si ulei de masline.Mixam bine apoi punem compozitia intr-un bol.Eu am umplut cojile de avocado.Am decorat cu triunghiuri de branza topita.Merge excelent pe paine prajita.

2 comentarii:

  1. Imi place .Trebuie sa probez,marturisesc ca nu am mancat niciodata avocado

    RăspundețiȘtergere
  2. Marturisesc ca fructul in sine nu are un gust wow.Dar cu un pic de indemanre iese o pasta delicioasa,mai ales daca tii cont de proprietatile fructelor de avocado.

    RăspundețiȘtergere

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!