Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Pui cu curry




              O mancare mai codimentata,cu tenta asiataica.

               Ingrediente:
           1 piept de pui,2-3 morcovi,1 ceapa,4 cartofi mari,o mana de mazare verde,sare piper,curry,4 ling smantana si o lingura fulgi de cocos sau lapte de cocos.
              Mod de pregatire:
          Pieptul de pui se taie cubulete,la fel si ceapa si se pun la calit impreuna,intr-un pic de ulei.Dupa ce carnea si-a schimbat culoarea se adauga morcovii curatati si taiati fasii lungi.Se lasa pana se inmoaie.Daca trebuie,se mai adauga un pic de apa.Se adauga cartofii curatati si taiati cubulete si mazarea.Daca aveti mazare din conserva,o puneti la sfarsit pentru ca nu trebuie sa fiarba asa mult.Eu am avut mazare congelata si a trebuit sa fiarba un pic mai mult.Se lasa sa fiarba la foc mic.Se potriveste de sare si piper.Eu am presarat  o lingura de fulgi de cocos,pentru ca nu am avut lapte de cocos.Praful de curry se dizolva in smantana si se toarna peste carnea cu legume.Daca aveti lapte de cocos,dizolvati curyy in el si turnati in mancare.Se lasa sa mai dea un clocot si se ia de pe foc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!