Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 19 februarie 2014

Chec rapid cu ciocolata





                            Un delicios chec cu multa cacao si dulceata.Cremos,ciocolatos cu un gust si o aroma deosebite.Eu i-as fi spus "Negresa cu dulceata" pentru ca este mai mult o negresa decat chec.Reteta este de la Cristian Borod,celebrul Bucatar maniac caruia ii multumesc pe aceasta cale pentru sfaturile si  incurajarile sale cand am luat decizia de a face acest blog.O reteta simpla si rapida,dupa cum ii este numele.Se face rapid si se mananca la fel de rapid.
                         
                           Ingrediente:
                      4 oua,200gr zahar,400ml lapte,500gr faina,100 gr cacao,250ml ulei,un praf de copt,6ling dulceata, de preferat doua feluri.Eu am folosit dulceata de visine si de capsuni.
                      Glazura: 200gr ciocolata,50 gr unt,100 ml lapte

                      Mod de lucru:
                  Toate ingredientele se masoara,se pun intr-un bol si se mixeaza.Se toarna totul intr-o tava tapetata cu hartie de copt.Deasupra se mai pun cateva linguri de dulceata din loc in loc.Eu am pus dulceata de visine pentru erau boabele intregi.Se da la foc aproximativ 30 min.Se face testul cu scobitoarea pentru a vedea daca e gata.Se scoate si se lasa sa se raceasca.Se face glazura.Ciocolata se topeste cu untul si laptele si se toarna deasupra.Eu am pus mai multa ciocolata decat in reteta originala si am  adaugat un pic mai mult lapte pentru o textura mai cremoasa.

                       A fost un deliciu.Merita incercat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!