Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 6 februarie 2014

Gogosi glazurate




                    Pentru ca ador ciocolata si pentru ca gogosile au fost primele pe lista de preferinte,am zis sa fac o combinatie intre cele doua.Asa au iesit aceste minunate gogosi cu glazura de ciocolata.

                    Ingrediente gogosi:
                1kg faina,3-4 ling.ulei,un varf sare,3 ling.zahar,zahar vanilat,7 gr drojdie uscata,2 oua,400ml lapte caldut.,coaja de lamaie.

                     Ingrediente glazura:
                  100 gr ciocolata,1 ling lapte

                    Mod de lucru:
                 Drojdia,200 gr faina,1 ling zahar am amestecat cu  o parte din lapte si am lasat sa dospeasca la cald.Restul de faina si celelalte ingrediente le-am pus intr-un vas.Cand maiaua si-a dublat volumul am turnat-o peste faina si am amestecat bine.Am mai adaugat restul de lapte si am framantat pana a rezulatat un aluat legat,elastic,nelipicios.Am lasat sa dospeasca la cald 2 ore.
                  Cand aluatul si-a dublat volumul,am rasturnat totul pe masa de lucru infainata si am intins o foaie groasa pe care am taiat-o cu un pahar.
                      Intr-o tigaie am incins uleiul si am pus gogosile la copt.Cand s-au rumenit pe o parte,le-am intors pe cealalta parte.Le-am scos pe un sevet absorbant.
                  Iata-le:




                 S-au consumat calde,cu gem,pudrate cu zahar sau pur si simplu goale.Pe restul,le-am glazurat.Am topit ciocolata cu laptele si am inmuiat fiecare gogosa cu o parte,in glazura obtinuta.Le-am lasat sa se raceasca si sa se intareasca glazura si am servit.
                   Au fost delicioase.

Un comentariu:

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!