Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 1 februarie 2014

Pizza




                   Este o pizza simpla,dar gustoasa datorita ingredientelor folosite.Mi se pare ca pizza facuta acasa e mult mai buna decat cea de la restaurante sau pizzerii.Exista zeci de sortimente de pizza,inventate,in primul rand,in scop comercial.Nu cred ca sunt cu nimic mai presus ca pizza facuta acasa.In primul rand,stiu cum sunt ingredientele folosite si o fac dupa pofta si gustul celor dragi.
                    Imi place ca aluataul de la pizza sa fie subtire.Cine vrea,si ii place,poate sa-l faca mai gros.

                    Ingrediente:
               500gr faina,3 ling ulei,sare,apa calduta,7 gr drojdie uscata,1 lingurita zahar,sunca,salam,ardei,castraveciori,branza telemea,4 oua,piper,busuioc,oregano.

                    Mod de lucru:
              Am pus faina,drojdia,sarea,uleiul si zaharul intr-un vas,am adugat apa calduta,am amestecat si cand a inceput sa se lege,am trecut la framantat.Am framantat pana am obtinut un aluat legat,care nu se lipeste de mana.Am acoperit cu un servet si l-am lasat la cald,o ora sa creasca pana isi dubleaza volumul.Aluatul trebuie sa fie un pic mai moale.
             Am pudrat masa de lucru cu faina si am intins aluatul intr-o foaie subtire,de forma tavii de copt.Am uns tava cu ulei si am pus aluatul.Deasupra am adugat felii de sunca,de salam,castraveciori acri,ardei gras rosu,branza telemea data pe razatoare si amestecata cu piper,busuioc,oregano.Am spart patru oua,le-am batut si le-am turnat desupra.Am dat totul la cuptor.
           Bineanteles,umplutura poate diferi in functie de preferintele fiecaruia.Se pot pune carnati de casa,jambon,ciuperci,masline,porumb,felii de friptura,peste afumat.La fel si sortimentele de branza pot fi diferite.
          Dupa aprox.30 min.am scos pizza din cuptor.Nu a crescut foarte mult,dar a fost moale si pufoasa,branaza s-a topit,iar mezelurile si legumele au fost moi,nu crocante.Am taiat-o si am servit-o cu sos de rosii picant ( am facut in toamna) si mujdei de usturoi cu iaurt.
          O recomand cu caldura.
               


             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!