Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 8 martie 2014

Fasole cu ciolan afumat




                          O mancare traditionala,care nu lipseste din meniul niciunei bucatarii.Este apreciata si savurata cu placere  intotdeauna cand este servita.

                          Ingrediente:
                      500 gr fasole uscata,1 ciolan afumat,1 ceapa,3-4 catei usturoi,3 morcovi,1 pastarnac,1 ardei gras rosu,sare,piper,foi de dafin,350ml bulion.

                        Mod de lucru:
                     Fasolea se spala bine si se pune la inmuiat in apa rece, de seara pana dimineata.Astfel,va fierbe mai repede.Ciolanul se pune in apa rece, la desarat.Fasolea se pune la fiert in apa.Se schimba apa de 2-3 ori pentru a elimina toxinele si a evita balonarea.
                       Daca se pregateste in oala cu presiune,se pune la fiert impreuna cu ciolanul si zarzavatul aproximativ 1 ora.
                       Separat,intr-o tigaie se caleste in ulei ceapa,morcovul,pastarnacul si ardeiul tocate marunt.Se stinge cu bulion.Se adauga carnea de pe ciolanul dezosat.Se strecoara fasolea si se adauga peste zarzavatul calit.Din zeama ramasa se face o supa de fasole.
                         Eu am facut mancarea un pic mai lunga.Am lasat fasolea  sa fiarba pana a scazut zeama si am adaugat zarzavatul calit.Am lasat sa mai dea cateva clocote ,am potrivit de sare si piper si am luat de pe foc.
                           
                                Se seveste cu muraturi din butoi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!