Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 4 martie 2014

Pui biryani




                    Ca mod de pregatire,as spune un pilaf indian.Gustul picant si aromele ii dau o savoare deosebita acestui preparat.

                    Ingrediente:
                  500gr piept de pui,1 ceapa mare,4-5 catei de usturoi,sare,piper,ghimbir,coriandru,chimen,1 cana orez bob mare sau basmati,1 lingurita curry,2 foi de dafin,o mana buna de alune,o lingura seminte de in,o lingura seminte de susan,ulei de cocos.

                  Mod de pregatire:
               Ceapa si usturoiul se curata si se taie marunt.Intr-o tigaie se pune uleiul la incins si se adauga ceapa si usturoiul.Eu am folosit ulei de cocos datorita proprietatilor sale.Se calesc pana ceapa devine sticloasa.Se adauga pieptul de pui taiat cubulete.Se caleste pana isi schimba culoarea.Se adauga sarea,piperul,ghimbirul,coriandru,chimenul.Orezul se spala si se toarna peste carne.Se mai lasa sa se prajeasca cateva minute apoi se stinge cu apa sau zeama de carne.Se adauga curry si foile de dafin si se lasa sa fiarba.Se adauga alunele si semintele si se mai lasa sa dea cateva clocote.
                  In reteta originala se adauga si o mana de stafide.Eu nu am adaugat pentru ca nu sunt tocmai agreate.

Un comentariu:

  1. O MANCARE PE CARE O GASESTI PESTE TOT IN DOHA, QATAR. MIE IMI PLACE FOARTE MULT.......

    RăspundețiȘtergere

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!