Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 11 octombrie 2014

Salata de vinete






               

                            Am ales aceasta reteta pentru a participa la  provocarea "Weekend cu spor" in luna octombrie 2014.Gazda acestei provocari este  Lulu-Povesti din bucatarie al lui Iancu Lubita.Un blog minunat,cu retete care te imbie ,care mai de care mai apetisante,fiecare avand ceva din personalitatea Lubitei.Mi-a fos tare greu sa aleg o reteta anume,tocmai din acest motiv.M-am oprit la acesta salata de vinete pentru ca am gasit in gradina cateva vinete frumoase,ultimele,cred si am vrut sa mai profit odata de prospetimea lor.



                          Ingrediente:
                       1kg vinete,3 catei de usturoi,5 ling iaurt gras,sare,ulei.



                      Mod de preparare:
                    Vinetele se coc pe jar sau la aragaz,se curata de coaja si se lasa,intr-o sita,la scurs.Se paseaza cu mixerul sau cu blenderul impreuna cu usturoiul.Se adauga uleiul,putin cate putin ca la maioneza si iaurtul.La sfarsit se potriveste de sare.
                    Se serveste cu paine prajita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!