Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 30 decembrie 2014

Prajitura cu crema de nutella






                     Minunata aceasta prajitura.M-a cucerit prima data acum  doi ani cand am gasit reteta pe blogul Laurei Sava.Era fara crema,doar blatul,cu nuci si cafea.O combinatie minunata,care m-a cucerit pe loc.Am facut-o de multe ori de-atunci si de fiecare data a fost o incantare.De data asta am vrut sa fie ceva mai deosebit,mai festiv,asa ca i-am facut o crema.O gustoasa crema de nutella.Asa a rezultat aceasta minunata prajitura.O combinatie minunata de gusturi si arome,moale,pufoasa,cremoasa,ciocolatoasa.Incercati-o si sigur veti fi cuceriti de gustul si aroma sa.



                    Ingrediente:
                  Blat: 300gr faina,300gr zahar,4 oua,200gr unt,200 gr nuci macinate,200ml cafea tare,100gr ciocolata amaruie,1 lingurita scortisoara,zahar vanilat,1 praf de copt.
                  Crema:200 gr nutella,300gr frisca


                   Mod de preparare:
                Untul se freaca cu zaharul,se adauga ouale,cafeaua,scotisoara,ciocolata topita partial.Se mixeaza totul bine.Se adauga nucile si faina amestecata cu praful de copt.Compozitia se toarna in tava tapetata cu hartie de copt si se da la cuptor.Se coace aproximativ 30 min.E gata cand iese scobitoarea curata din blat.Se scoate din cuptor si se lasa sa se raceasca.
               Borcanul cu nutella de tine cateva minute in apa calda pentru a se inmuia crema.Frisca se bate si cand e aproape gata se adauga nutella.Se mixeaza totul bine pana se omogenizeaza.Crema se pune peste blatul racit.
               Deasupra se decoreaza cu glazura de ciocolata alba sau neagra.Eu am caramelizat un pic de zahar si am adaugat cateva nuci.Am rasturnat totul pe o hartie de copt si am lasat sa se raceasca dupa care am maruntit cu blenderul amestecul.Am presarat peste crema.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!