Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 16 februarie 2015

Mancare din piept de curcan cu ardei copti si rosii





                   Chiar daca e iarna si nu am ce cauta in gradina,ma salveaza conservele din camara si pungile din congelator pentru a da gust si savoare unei mancari din piept de curcan cu rosii in bulion si ardei copti congelati.
                    Cu acesta reteta particip la  Provocarea secreta a lunii februarie.Gazda acestei luni este  Cerasela Badr El-Din si mi-a repartizat un minunat blog, Lecturi si arome al Claudiei Vasilache.Este un blog unde gasesti fel de fel de retete,una mai tentanta ca alta,explicate pas cu pas si cu niste imagini graitoare.Mi-a fost foarte greu sa ma opresc la o reteta anume si dupa mult timp am ales aceasta Mancare de ardei copti cu rosii.Eu am adaptat-o putin,sper sa nu se supere Claudia,si am adaugat la ea si niste piept de curcan.



                      Ingrediente:
                    10 ardei kapia copti,2-3 rosii dintr-un borcan de rosii in bulion,500gr piept de curcan,1 ceapa,4-5 catei de usturoi,1 ceasca de bulion din acelasi borcan cu rosii,2 ling ulei de masline,sare,piper,busuioc.


                      Mod de preparare:
                Intr-o cratita se pune uleiul la incins.Ceapa se toaca marunt si se pune la calit.Dupa ce a devenit translucida se adauga pieptul de curcan taiat cuburi.Se caleste,amestecand mereu,pana carnea isi schimba culoarea.Se adauga usturoiul tocat marunt si se lasa pana carnea incepe sa se rumeneasca.In acest moment se adauga ardeii copti taiati fasii apoi rosiile taiate marunt.Se amesteca bine si se toarna bulionul.Se potriveste de sare si piper si se lasa sa fiarba pana scade si sosul se ingroasa.Se adauga busuiocul si se stinge focul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!