Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 12 februarie 2015

Spirale cu branza






                         Cu aceasta reteta particip la provocarea Mistery box challenge din luna ferbruarie.Gazda acestei provocari este Cristina Pana. Ea a  pus in cutia misterelor de luna aceasta urmatoarele ingrediente: tarate,iaurt,cacao,ciuperci,oua,paste,carne de pui,ardei,ceapa,lapte praf,iar ingredientul vedeta a fost barnza de vaci.
                           Am facut aceste spirale pe care le-am umplut cu branza de vaci.De fapt e o crema de branza.Eu am facut-o sarata,dar la fel de bine mergea si dulce.


                         Ingrediente:
                       1 pachet aluat de foietaj congelat (500gr),250gr branza de vaci,2oua,100gr branza telemea,sare,piper,chimen,2-3ling smantana.


                       Mod de preparare:
                  Aluatul se lasa sa se decongeleze la temperatura camerei.Intre timp se pregateste crema de branza.Branza de vaci se mixeaza impreuna cu barnza telemea data pe razatoare,smantana si un galbenus de ou.Se mixeaza bine pana rezulta o pasta omogena.Se adauga sare ( daca mai e cazul),piper si chimen si se amesteca bine.
                  Aluatul se intinde putin cu sucitoarea si se unge cu crema de branza.Se ruleaza strans,pe latime.Sulul se taie in felii groase de 1cm.Se pun in tava,se ung cu ou batut si se dau la cuptor pana se rumenesc frumos.Eu,deasupra,am presarat cateva seminte de in.Se poate presara susan sau chimen.
                     Sunt delicioase atat calde,cat si reci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!