Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 24 mai 2015

Inghetata de capsuni cu iaurt






                     E vara,capsunii sunt in plin sezon si chiar daca zilele astea s-a racit si ploua,o inghetata ne inveseleste ziua,asa ca am trecut la treaba.Reteta am luat-o de pe blogul lui Lulu care,luna aceasta,este gazda provocarii Weekend cu spor,provocare initiata de Stefy harnicuta.
                    Foarte greu m-am hotarat asupra retetei.Lulu are o colectie minunata de retete amanuntit explicate in cuvinte si imagini.Ea ne-a propus trei categorii:Aperitive,Torturi si Dulciuri cu fructe.Am ales aceasta  ingheteta,rapida dar minunata.Am modificat putin reteta,sper ca Lulu sa nu se supere.


                  Ingrediente:
                1kg smantana pentru frisca,400gr iaurt,250gr zahar,300-400ml pulpa de capsuni (din aprox.500gr capsuni)


                Mod de preparare:
             Capsuniii se zdrobesc cu blenderul vertical pentru a obtine piureul.Acesta se amesteca cu iaurtul.Smantana pentru frisca se bate,se adauga zaharul,iar la urma amestecul de capsuni si iaurt.Se omogenizeaza totul ,se pune intr-o caserola si se da la congelator pentru 3-4 ore.Deasupra am turnat un pic de piure de capsuni.
               Am servit inghetata decorata cu capsuni proaspeti.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!