Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 21 septembrie 2015

Tocanita de pipote







                        Demult nu am mai gasit pipote fara inimi,asa ca nu am scapat ocazia sa cumpar.Astfel,am trecut la treaba si a iesit o minunata tocanita cum demult nu am mai facut.


                         Ingrediente:
                       1kg pipote,5 cepe,3 catei de usturoi,2 rosii,sare,piper,cimbru,2 ling ulei,o leg,patrunjel verde.

                         Mod de preparare:
                       Pipotele se spala bine si se curata de eventualele impuritati.Se pot lasa intregi sau se taie jumatati.
                       Ceapa se toaca marunt impreuna cu usturoiul.Intr-o cratita,se incinge uleiul si se adauga ceapa si usturoiul.Se caleste pana devine translucida.Se adauga pipotele si se lasa totul sa fiarba inbusit in sosul pe care-l lasa ceapa si pipotele.Se lasa astfel sa fiarba aproximativ o ora.Se potriveste de sare si se codimenteaza cu piper si cimbru.
                      Cele doua rosii se curata de pielite,apoi se zdrobesc cu blenderul.Zeama rezultata se toarna peste pipote si se lasa sa mai fiarba inca o ora.
                       Cand pipotele sunt moi,tocanita este gata.Se presara patrunjel verde tocat si se stinge focul.
                       Se serveste cu garnitura de orez,cartofi piure sau mamaliguta.Eu am adaugat in tocanita galuscute mici din faina.

               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!