Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 27 decembrie 2015

Friptura de porc vietnamez cu portocale si sos de sampanie




                    Despre  carnea de porc vietnamez am mai vorbit,asa ca n-o sa ma repet,o sa repet doar faptul ca este o carne minunata,fara colesterol din care am facut o delicioasa friptura gustoasa si aromata.Aromata,pentru ca am gatit-o in suc de portocale si sampanie.La urma am asezonat-o cu un delicios sos de sampanie.
                    Se poate folosi si un vin alb in loc de sampanie,dar eu,cu aceasta reteta particip la provocarea "Cutia misterelor" unde ingredientul vedeta a fost sampania.Claudia Baban,gazda de luna aceasta a cutiei misterioase,a propus,pe langa ingredientul vedeta,sampania,urmatoarele ingrediente: ciocolata,ananas,portocale,lamai sau alte fructe,oua,smantana sau frisca,lapte,cacao,branza sau crema de branza,biscuiti sau piscoturi.Normal,toate aceste ingrediente te duc cu gandul la un desert delicios.De data asta nu am facut un desert,ci un fel principal.Sper sa nu se supere Claudia ca am folosit doar cateva ingrediente.



                Ingrediente:
             500gr carne de porc vietnamez,4 portocale,sare,piper,100ml sampanie.
            Sos de sampanie: 200ml sampanie,1 ling faina,sare,piper alb,supa,ulei de masline.


            Mod de preparare:
          Carnea se curata si se taie felii.Coaja portocalelor se da pe razatoare si se unge carnea cu ea.Portocalele se storc bine,iar sucul obtinut se toarna peste carne.La fel si sampania.Se condimenteaza cu sare si piper,se acopera cu un capac si se da totul la cuptor.Dupa 30 min.se descopera carnea si se mai lasa la cuptor pana se rumeneste frumos.
         Pentru sosul de sampanie,se incinge uleiul si se adauga faina.Se toarna sampania cate putin,amestecand intr-una sa nu se faca cocoloase.Se completeaza cu supa atat cat e nevoie pentru a avea consistenta dorita.Se potriveste de sare si piper alb.
       Am servit cu friptura,alaturi de un piure de sfecla rosie.
      Un preparat care poate fi servit cu succes in noaptea dintre ani.


                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!