Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 10 ianuarie 2016

Despre produsele Tellur






                   Tellur este marca inregistrata a ABN SYSTEM INTERNATIONAL,infiintata in 2002.Compania este specializata in distribuirea unei game largi de sisteme de telecomunicatii profesionale,echipamente IT si solutii integrate.




                   In decembrie,am primit minunata veste ca sunt aleasa de BUZZStore sa incerc produsele Tellur.Bucuria a fost mare,iar nerabdarea de a intra in posesia produselor si de a le incerca,si mai mare.Pachetul contine patru produse cu care mi-am dotat autoturismul.



             Camera auto Tellur HD DVR cu ecran LCD de 2.5" captureaza imagini din timpul mersului masinii la rezolutie HD si le salveaza in cardul de memorie SD.Se instaleaza usor pe bordul masinii sau pe parbriz.



           Suportul de tableta Tellur poate fi folosit in vacanta de pasagerii din spate sau de sofer cand are nevoie sa transforme tableta in GPS.Se poate instala pe parbriz sau pe tetierele scaunelor din fata.



                Modulatorul FM auto Tellur iti aduce in autoturism melodiile preferate.Ecranul LCD permite o vizualizare rapida a continutului audio disponibil.Prin conectarea la bricheta masinii se poate asculta muzica preferata stocata pe un stick USB,direct prin boxele masinii.



               Cu selfie stick-ul wireless bluetooth capturezi pe telefon cele mai frumoase momente.Cu bratul extensibil,te poti fotografia cu usurinta alaturi de grupul de prieteni.Este compatibil cu majoritatea smartphone-urilor de pe piata,prin conexiune bluetooth.

               Am fost foarte incantata de produsele primite.Folosindu-le,mi-am dat seama cu usurinta de utilitatea si practicabilitatea lor.Am descoperit cum tehnologia devine mai prietenoasa.Recomand cu caldura acesta produse pentru ca amintirile si buna dispozitie fac parte din viata noastra cotidiana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!