Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 3 aprilie 2016

Weekend cu spor - aprilie 2016






                       Suntem deja in aprilie,adica in miezul primaverii.E luna mea,luna aniversarii mele si luna cand este randul meu sa gazduiesc provocarea Weekend cu spor,initiata de Stefania Anastasiu.
                      Minunata aceasta provocare!Mi-a placut de la inceput si imi place in continuare,fapt pentru care particip atat ca gazda,cat si ca participant in fiecare luna.
                    Regulamentul spune ca gazda lunii trebuie sa puna la dispozitia participantilor trei teme de pe blogul sau,de unde acestia isi vor alege una sau mai multe retete.Rezultatul final va fi postat pe blogul fiecareia,apoi pe grupul de pe  Facebook.Toate retetele vot fi cuprinse intr-o parada,la sfarsitul lunii.
                  Cu speranta ca va vor place retetele mele si veti participa in numar cat mai mare,va pun la dispzitie  urmatoarele teme de pe blog:
                                                                Aperitive
                                                                Fel principal
                                                                Prajituri

                  Va doresc spor la gatit si sa ne intalnim in numar cat mai mare la parada ,cum si-ar dori fiecare dintre noi!
                   Mult succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!