Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 14 iunie 2016

Cornulete cu rahat sau gem






                 Afara e rece,ploua neancetat,asa ca cel mai bun lucru este sa aprid cuptorul si sa pregatesc ceva dulce.Nu am facut demult cornulete,asa ca am zis ca vor fi binevenite niste cornulete fragede umplute cu gem.Am gasit in caietul mamei o reteta veche de cornulete fragede si vanilate asa ca nu am stat mult pe ganduri si am trecut la treaba.



              Ingrediente:
           800gr faina,300gr untura,6ling apa,1ling otet,1ou,100 gr zahar,un praf de copt.


            Mod de preparare:
          Din ingredientele de mai sus se framanta un aluat omogen,elastic,nelipicios.Aluatul se imparte in doua,pentru a lucra mai usor cu el.Fiecare jumatate se intinde in foaie subtire,rotunda.Fiecare foaie se taie in jumatate,apoi in sferturi,optimi si tot asa,in functie de cat de mari vrem sa fie cornuletele.Vor rezulta triunghiuri aproximativ egale la baza carora se pune o lingurita de gem sau rahat taiat cuburi.Se ruleaza de la baza spre varf obtinandu-se cornuletele.
         Se pun in tava si se dau la cuptor pana se rumenesc usor.Se scot di cuptor si ,fierbinti,se tavalesc prin zahar pudra vanilat.
          Dupa ce s-au racit,se pot servi,Sunt delicioase langa un pahar cu lapte cald.



             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!