Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 20 octombrie 2014

Pasta de macese






                       Desigur,fiecare cunoaste beneficiile maceselor.Normal,nu puteau lipsi din camara.Chiar daca am cules macese,le-am uscat pentru ceai,iar pasta am facut-o din zeama de macese cruda,cumparata din piata.Nu am avut o sita potrivit de fina pentru macese pentru a face eu pasta,asa ca am preferat s-o cumpar.



                      Ingrediente:
                   6kg pasta cruda de macese,1kg zahar


                    Mod de preparare:
                  Se pune pasta de macese intr-o oala si se pune la fiert.Pasta fiind groasa,se poate dilua cu o cana de apa.Se mesteca continuu in ea,in timpul fiertului pentru ca se depune pe fundul oalei.Cand clocoteste bine se adauga zaharul.Cine vrea mai dulce,poate sa puna zahar mai mult.Mie imi place asa sa se simta aroma maceselor.Se lasa sa fiarba cu bulbuci mari,mestecand tot timpul in ea.
                 Pentru a vedea daca e destul de legata se pune un pic de pasta pe o farfurie si se lasa sa se raceasca.Se traseaza cu degetul o dunga prin pasta.Daca nu se imbina la loc,inseamana ca e gata.
 Se ia de pe foc si se toarna,fierbinte,in borcane.Acestea se inchid ermetic si se pun in paturi sa se raceasca lent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!