Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 14 aprilie 2015

Cosulete de Paste





                  Cum cosuletele cu ciocolata sunt preferatele Emiliei,nu puteau lipsi de pe masa de Paste.Decorul a fost in tema sarbatorii,rezultand niste cuiburi cu oua colorate.Au facut senzatie pe masa festiva de Paste.Pe langa asta,se fac rapid si sunt delicioase.
                  Atat cosuletele cat si crema le-am facut dupa reteta Cosuletelor cu ciocolata.Singura schimbare a fost ca nu am adaugat esenta de rom ci de vanilie.Am umplut cosuletele cu posul,  crema am pus-o circular,rezultand forma unui cuib.Deasupra am presarat nuca de cocos verde pentru a imita iarba,iar in cuib am pus oua colorate din bomboane.
                 A fost un desert de efect,apreciat de toata lumea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!