Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 9 august 2015

Chec pufos dietetic





             Este un delicios chec pufos,aromat,dulce,dar fara zahar.M-am gandit sa fac si ceva dietetic,astfel am folosit indulcitorul Green Sugar in loc de zahar.Am ales Green Sugar pentru ca acest indulcitor se poate folosi la prajituri indiferent de temperatura la care se prepara pentru ca nu-si schimba gustul.Astfel,nici nu s-a simtit ca nu am folosit zahar la checul meu,iar caloriile au fost mult reduse.


              Ingrediente:
            4oua,350 gr faina,150 ml lapte,150 ml ulei,150 gr indulcitor Green Sugar,2 ling cacao,1praf de copt,coaja de lamaie,esenta de vanilie.


             Mod de preparare:
          Ouale se mixeaza cu indulcitorul pana isi dubleaza volumul si rezulta o crema deschisa la culoare.Treptat,se adauga uleiul si laptele.Se adauga vanilia si coaja de lamaie.Se omogenizeaza bine apoi se incorporeaza faina  si praful de copt,mestecand incet,de jos in sus,cu o spatula.
          Jumatate din  compozitie se toarna in tava tapetata cu hartie de copt.In a doua jumatate se adauga cacaoa si se toarna deasupra.Se da totul la cuptorul dinainte incins.E gata cand trece de proba scobitorii.Se scoate din tava si se tine pe un gratar sa se raceasca.
         Se feliaza si se serveste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!