Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 12 august 2015

Pui in lapte de cocos






                    Demult am vrut sa fac celebrul pui in lapte,dar cum aveam prin camara o cutie cu lapte de cocos,am zis sa transform un pic reteta.Rezultatul a fost peste asteptarile mele,rezultand o friptura cu un gust si o aroma deosebite.Aroma de pui,usturoi si lamaie s-a combinat perfect cu aroma de cocos,dand fripturii un iz asiatic.Si pentru a accentua acest iz,am servit friptura alaturi de orez cu sofran.Un deliciu culinar pe care il recomand cu caldura.



                    Ingrediente:
                  1 pui de 1,5-2 kg,6-7 catei de usturoi,coaja de la o lamaie,sare,piper,salvie,rozmarin,cimbru,o conserva de 450ml lapte de cocos,3-4 ling ulei de masline.


                    Mod de preparare:
                  Puiul se poate lasa intreg sau se poate taia bucati.Eu am preferat a doua varianta.Bucatile de pui se prajesc in uleiul incins pana se rumenesc pe toate partile.Bucatile de pui se aseaza intr-o tava ceramica sau de yena si se codimenteaza bine.Se adauga usturoiul si coaja de lamaie,fara partea alba.Se poate curata lamaia cu un cutit pentru legume.Deasupra se toarna uleiul in care s-au prajit si laptele de cocos.Se acopera cu un capac si se da totul la cuptor.
                  Dupa 30 min. se ia capacul si se mai lasa tava in cuptor pana sosul scade,iar puiul se rumeneste frumos.
                  Se scoate si se serveste cu garnitura de legume sau cu orez.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!