Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 2 septembrie 2015

Pui in sos de smantana





                   Este un preparat foarte gustos si savuros.La noi in casa este preferata carnea de pui,asa m-am gandit s-o innobilez cu un sos de smantana.Si nu cu clasicul sos cu faina,ci am lasat sa scada sosul si sa se ingroase la foc mic.Rezultatul este o mancare cu un gust deosebit.


                  Ingrediente:
                500gr carne de pui,1 ceapa,2 ardei rosii,1ling ulei de msline,200ml smantana,sare,piper


                 Mod de preparare:
               Carnea de pui se taie bucati mai mari.Eu am folosit pulpele,pe care le-am taiat in jumatati.Intr-o tigaie se incinge uleiul si se prajesc bucatile de carne.Se prajesc pe ambele parti pana se rumenesc frumos dupa care se scot pe o farfurie.
               Uleiul folosit se toarna intr-o cratita,se incinge si se caleste ceapa si ardeii taiati fideluta.Se adauga carnea si se lasa sa fiarba inabusit.Se codimenteaza cu sare si piper dupa gust.Cand carnea e aproape gata,se adauga smantana.Se da totul la foc mic si se lasa sa fiarba incet,pana sosul scade si are consistenta dorita.
                 Se serveste simplu sau cu garnitura de orez sau mamaliguta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!