Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 7 martie 2016

Pui shanghai





                       Demult am vrut sa fac aceasta reteta,dar am tot ezitat pentru ca,de cate ori am mancat,de atatea ori a fost facut diferit.Am cautat sa ma documentez,sa caut o reteta cat mai aproape de original.Se pare ca si in acest caz e valabil proverbul "Cate bordeie,atatea obicee"Nu vreau sa spun ca am facut reteta originala,ci doar reteta cat mai apropiata de varianta asiatica.Am inteles ca ingredientul important in aceasta reteta este sosul se soia,iar faina este inlocuita de amidon.




                   Ingrediente:
                500gr piept de pui,200ml sos soia,piper,sare,2 oua,o lingurita ghimbir,2-3ling amidon,ulei pentru prajit.



                 Mod de preparare:
               Pieptul de pui se taie felii si se pune intr-un bol in care s-a adaugat sosul de soia.Se presara ghimbirul ,se acopera cu un capac si se lasa sa stea astfel cateva ore.Ideal e de seara pana dimineata.
              Intr-un bol se sparg ouale,se adauga putin sos de soia si amidon atat cat sa iasa un aluat ca de clatite.Se potriveste de sare si piper.Prin acest aluat se dau feliile de piept de pui scoase din sosul de soia.Se pun la prajit in ulei incins.Se scot pe servete absorbante.
              Se servesc cu garnitura de ciuperci sau legume.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!