Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 12 octombrie 2016

Pepeni si struguri murati




                       Anul acesta am pus pepeni si struguri la murat separat,in borcane.Nu am renuntat la  muraturile asortate, dar am zis sa pun si cativa pepenasi in plus.

                       Astfel,am spalat pepenii si cei care au fost mai maricei,i-am taiat in doua.Pe fundul borcanului am pus frunze de visin,cateva ramuri de marar uscat,2-3 catei de usturoi,foi de dafin,cateva frunze de telina.Am cladit pepenii,iar golurile ramase le-am umplut cu boabe de struguri albi si negri.Deasupra am presarat cateva boabe de piper si mustar.
                      Sarea am pus-o direct in borcane.Cati litri are borcanul,atatea linguri de sare am pus.Am turnat apa rece si am legat borcanele.
                      Le-am pus in camara pe o tava pentru ca au fermentat si a curs zeama.Le-am lasat pana s-au limpezit,apoi le-am sters si le-am pus pe raft.



                     Este o saramura rece,dar foarte gustoasa.Reteta e tot a mamei mele si nu am dat gres nicioadata cu ea.
                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!