Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 30 ianuarie 2017

Bors din cocos de tara






                      Am facut aceasta ciorbita inspirata de Monica Horoiu,gazda de luna aceasta a provocarii Weekend cu spor.Ne-a delectat cu al sau blog si ne-a dat ca teme: Retete cu fructe,Retete cu peste,Ciorbe/supe.
                      Am ales acest bors din cocos de tara pentru ca am avut materia prima pentru preparare,iar noua ne plac mult ciorbele.Acum nu stiu exact daca puiul meu a fost tot cocos,dar e de tara,de casa,crescut de mine.
                     Iata despre ce e vorba:



                     Ingrediente:
                 1 pui de 1,5-2 kg,3-4 morcovi,1 ceapa,2-3 pastarnaci,1 patrunjel,2-3 cartofi,1 telina,2-3 rosii,1 l bors,1leg.leustean verde,1 leg patrunjel verde.



                    Mod de preparare:
                 De la pui am folosit capul,gatul,aripile,spatele si maruntaiele.Toate se spala bine si se pun la fiert in apa cu sare.Cand e cazul,se spumeaza bine.Dupa ce a fiert carnea,se adauga zarzavatul tocat marunt si se lasa sa mai fiarba.Rosiile se decojesc,se taie cuburi si se adauga in ciorba.
                 Cand totul e fiert,se incalzeste borsul si se adauga peste ciorba.Leusteanul si patrunjelul verde se toaca marunt si se adauga in ciorba.Se potriveste de sare si se stinge focul.
                 Se serveste dreasa cu smantana si ardei iuti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!