Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 11 februarie 2017

Fursecuri americane - cookies






                        Demult am vrut sa fac aceste fursecuri.Emilia ma tot batea la cap ca ar manca cookies,iar eu chiar eram curioasa sa vad cum sunt.Astazi le-am incercat pentru prima data si am avut regretul ca am intarziat atata pana le-am facut.Sunt minunate,reteta este foarte simpla si se fac foarte usor si repede.





                           Ingrediente:
                       250gr unt 80%grasime,2 cani zahar tos,4oua,5 cani faina,zahar vanilat,1 praf de copt,150 gr picaturi de ciocolata.


                            Mod de preparare:
                        Untul la temperatura camerei se mixeaza cu zaharul si zaharul vanilat.Se adauga pe rand ouale,mixand pana se omogenizeaza compozitia.La urma se incorporeaza faina amestecata cu praful de copt si picaturile de ciocolata.Eu am folosit ciocolata menaj pe care am taiat-o marunt.
                         Din compozitia obtinuta,pe o tava tapetata cu hartie de copt, se pun mici gramajoare.Cam in toate retetele se recomanda folosirea unei linguri de inghetata,dar,tinand cont ca ele cresc mult la copt,mi s-au parut prea mari,asa ca am folosit o lingurita mica.
                        Se coc 10-15min.in cuptorul dinainte incins.Nu trebuie coapte prea mult,ele trebuie sa ramana moi cand se scot din cuptor,pentru ca, dupa ce se racesc,se mai intaresc.




                             Sunt delicioase caldute,cand ciocolata e inca topita in ele.Si reci sunt minunate,alaturi de o cana de lapte cald.

                              In loc de ciocolata,in compozitie se poate pune nuci,migdale,alune,coaja de lamaie sau portocala confiata,fructe uscate.Sunt la fel de gustoase si savuroase.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!