Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 27 februarie 2017

Weekend cu spor - parada lunii februarie 2017





                       E minunata aceasta provocare,de aceea incerc sa particip in fiecare luna,fara exceptii.Luna aceasta a fost luna mea,adica eu am fost gazda acestei provocari.Am oferit fetelor urmatoarele teme:Prajituri,Supe/Ciorbe,Aperitive.Cred ca le-au placut temele si retetele mele pentru ca au gatit retete minunate.


                       Elena Bite a pregatit niste Cornuri umplute cu magiun de prune minunate.Moi si pufoase,sunt grozave alaturi de o cana de lapte.



                          Draga mea Lulu, Lubita Iancu a pregatit Salata de cartofi cu sos de avocado si i s-a parut minunata,pe gustul ei.Si pe gustul meu este,Lulu ,de-aia o  fac mereu.



                         Voi ati patit vreodata sa nu va recunoasteti retetele? Ei uite,eu am patit :)) A fost o farsa pe care mi-a facut-o Monica Horoiu. A pregatit  Negresa cu vin si dulceata de nuci verzi sub forma de briose.Super ideie,Monica,mai ales cand ai forme noi de briose! A iesit ceva minunat,aceste  Briose negresa cu dulceata de nuci.



                       Si harnicuta cum e ea,Monica,pe langa desert,a pregatit si o Pasta de avocado.Da,Monica, e chiar delicios avocado.Ma bucur ca i-ai descoperit savoarea.



                       Sidonia Toncean  adora supele si ciorbele, asa ca a pregatit o Ciorba de purcel delicioasa.Servita cu ardei iute e o minunatie.


                 
                        O alta ciorba,de data asta de vacuta,a pregatit Laura Maria Din.Aceasta Ciorba de vacuta e o incantare pentru oricine in zilele reci de iarna.



                        Oanei Durican i-a placut atat de mult Ciorba de pui a la grec ca a mai facut-o o data.Intr-adevar,gustul e nemaipomenit chiar si acrita cu lamaie.



                        O supa bunaaaaa a pregatit Cristina Iuliana Pana.Este vorba de  Supa de chimen.Pe langa gustul minunat,este un adevarat medicament pentru organism.Chiar buna,Crisule.



                         Si cum Cristina nu se multumeste doar cu o supa,a pregatit si un aperitiv.O minunata  Pasta de avocado simpla,rapida,la indemana oricui.


                        Multumesc inca o data fetelor pentru participare si va astept pe blogul meu si in afara provocarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!