Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 30 aprilie 2017

Mistery box challege - parada lunii aprilie 2017





                          Luna aceasta am fost gazda provocarii Cutia misterelor.Fiind o luna plina de sarbatori,am cautat sa fiu in ton si sa aduc ingrediente din care sa se poata prepara atat mancaruri sau deserturi festive,cat si preparate pentru mesele zilnice.Iata ingredientele puse in cutie:
                                  - smantana,lapte,unt,
                                  - ierburi aromate:menta,rozmarin,marar,oregano etc.
                                  - verdeturi: salata verde,stevie,leurda spanac etc.
                                  - legume: cartofi,morcovi,rosii,ardei etc.
                                  - fructe proaspete sau uscate,
                                  - ciocolata,
                                  - paste,biscuiti/piscoturi,
                                  - cacao,
                                  - oua,
                            vedeta: branza de vaci.
                       M-am bucurat ca toata lumea a fost incantata de aceste ingrediente,dar se pare ca elanul nu a tinut prea mult,din pacate.
                        Vreau sa multumesc pe aceasta cale tuturor fetelor care au participat luna asta la provocare,dar si celor ce nu au participat acum,cand am fost eu gazda.


                Cristina Iuliana Pana a pregatit o prajitura care,desi pare complicata,dupa prima incercare va deveni favorita familiei.Este vorba de prajitura Musuroi de cartita.Nu,nu este cea din cutia Dr.Oetker,ci Cristina a pregatit-o cu ingrediente din camara ei.Minunata!



                    Cum ne-a obisnuit,Maria Zambetania a adus si de data asta un minunat  Tort cu branza de vaci si ciocolata.Cremos,ciocolatos,aromat,intr-un cuvant,delicios.


                      De cand le-a postat,tot la ele ma gandesc si nu ma las pana nu le fac pentru ca ador pastele cu branza.Mioara Pascu a pregatit aceste minunate Spaghete cu branza si marar.


                         Nici eu nu m-am lasat si am pregatit un minunat Tort red velvet cu crema de branza.


                         Ca aperitiv am pregatit aceasta Tarta sarata cu branza de vaci,foarte aromata si gustoasa.



                           Si cum niciodata nu e prea tarziu,Laura Maria Din ne-a incantat cu acest Tort cu crema de branza.Minunat!Multumim,Laura.
                       
                          Asa cum ai spus Maria,am adunat 4 retete (fara ale mele) pentru o minima defilare.Sper totusi sa nu moara acest proiect,fetele sa se mobilizeze in viitor sa reusim sa aducem parade cat mai mari,mai diversificate si colorate.
                          Multumesc inca o data,fetelor!
                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!