Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 23 octombrie 2017

Gem de ardei iuti din cuina de la Uica





                       Eu i-am spus gem de ardei iuti pentru ca seamana mai mult cu un gem decat cu o dulceata.Am gasit reteta frunzarind blogul lui Uica Mihai.Muuuulteee minunatii  si delicatese face Uica Mihai la el in cuina!Mi-au placut combinatiile si m-a tentat de cand am citit reteta,asa ca am trecut la treaba.



                       Ingrediente:
       
                    1kg ardei kapia,500 gr gogosari,1,5 kg ardei iuti,1 kg zahar,zeama de la doua lamai,100 ml otet,1 kg pulpa de piersici.


                        Mod de preparare:
                    Piersicile se spala,se curata de samburi si se blenduiesc.Ardeii,gogosarii si ardeii iuti se spala si se curata de cotoare si de seminte,apoi toaca cu robotul sau cu masina de tocat.
                    Intr-o cratita larga se pune oterul,zaharul si zeama de lamaie.Se adauga piureul de piersici si ardeii tocati.Se fierbe totul la foc mic,amestecand.
                     Cand gemul e bine legat si destul de gros,se opreste focul si se pune fierbinte in borcane.Se pun in paturi sa se raceasca lent,apoi se depoziteaza in camara.
                     E delicios alaturi de fripturi,paste,dar si intins pe paine moale,de casa.E o nebunie,asa ca nu-l ratati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!